SE HIT!!! Min nya hemsida

För er som missat det (är ju inte så himla aktiv här) så började jag jobba som Fristående hudvårdskonsult och säljer Mary Kay. Eftersom jag egentligen inte är någon säljare så var många förvånade att jag ville göra detta men det är inte svårare än så att jag ÄLSKAR produkterna, är stolt över företagets vision och upplägg. Och som en extra stor bonus har jag nu fått en enda stor familj till med mina underbara kollegor. Vi träffas på måndagar i Karlstad och jag brukar försöka åka dit så ofta jag kan så jag får utbildning och för att träffa alla härliga kvinnor!!! Vi finns verkligen i alla former, storlekar, åldrar, religioner och olika livserfarenheter och livssituationer. Det här ÄR verkligen ett jobb för alla, dessutom har man möjlighet att välja vem man vill jobba med?! Det är ju helt fantastiskt :D Låter det intressant? Läs mer på min hemsida eller fråga mig jag svarar gärna på dina frågor! Man kan jobba allt ifrån 3h/v upp till heltid (som tom är mindre än 37h som kommunen räknar som heltid). Just nu jobbar jag 75% på ett LSS boende också men så småningom vill jag jobba med Mary Kay på heltid för det är ett jobb som ger så fantastiskt mycket, inte bara ekonomiskt utan en enorm personlig utveckling, nya vänner och kundrelationer som man vet kommer vara för alltid då man tar hand om sina kunder och sätter dem i fokus. Låter henne, eller honom, få njuta och bli omhändertagen och sedd för den h*n är.
 
Nu har jag en ny hemsida i jobbet också!! Har du ingen konsult sen tidigare? Gå då in på min sida och anmäl dig så får du en privat inloggning. Här kan du läsa om företaget, Mary Kay Ash, få makeup tips och läsa på om och beställa produkter från mig! Frakten bjuder jag på, så du kan bo hur långt bort som helst (i Sverige). Prover kan jag också skicka till dig om du vill prova hudvården innan du beställer den. Kan nog ordna så du kan få prova viss makeup också men allt finns tyvärr inte tillgängligt som prov. Läppstift etc kan jag kanske skicka en klick i ett smörpapper tex så vi kan nog lösa en del av det som inte finns också. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor... <3
 
Hemsida: http://linda.bergstrom.marykay.se
Mailadress: [email protected]
 
Kramar, Fristående hudvårdskonsult, Linda Bergström
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0