"Long time no seen"

Oj oj oj nu var det oerhört länge sen jag skrev här sist, inte för att det finns någon som läser ändå men det är rätt skönt att skriva av sig ibland :)
 
Vart ska jag börja... Kommer säkert inte att bli i tidsordning men shit the same. Det viktigaste och bästa kanske är att jag inte längre är sjukskriven och har fått jobb! Jag jobbar nu som personlig assistent, 85% och trivs superbra kunde inte varit ett bättre jobb brukaren är underbar och har en härlig familj, min arbetskompis och jag är nog själsfränder och hittade varandra från början. Var lite skumt också när vi avslutade varandras meningar redan första dagen och gjorde saker som den andra tänkte säga men inte hunnit. Det här ärr inget jobb där man sitter av tiden utan vi är ofta ute på olika aktiviteter och rehab osv så dagarna går fort vilket är skönt. Schemat är toppen med långa dagar och fler dagar ledigt precis som jag vill ha det :) Jaja nog om det...
 
Älsklingen har bokat hotell i Ullared den 29-30juni för bara oss två och jag kunde inte längta mer tror jag men även han ser fram emot resan och tom shoppingen på Gekås ;) Jag älskar honom så mycket även om vi båda är rätt sletna och kanske inte alltid orkar visa det så tydligt men jag är ändå övertygad om att han vet det precis som jag gör. Idag fick jag tex tacos när jag kom hem efter ett träningspass nästan direkt efter jobbet så hela familjen åt tacos innan de två små lade sig, ja förutom Lu för han är hos sin mamma då vi testar att dela upp dem på deras (hans mamma och sambo) begäran. Jag tycker att det har varit mycket lugnare dessa 2 veckorna när de varit här var och en, fast över lag har J blivit mycket trevligare och lättare att ha att göra med den sista tiden. Men nu vill de byta till det gamla igen men själv tycker jag att man behöver testa iaf en månad innan man kan säga hur det funkar och inte bara en enda vecka var men det där får mina bonuspojkars föräldrar bestämma jag säger bara vad jag tycker.
 
På lördag 1/6 ska jag, Agneta (min vän och granne) och en vän till henne samt min arbetskompis C och en vän till henne åka till Skillingmark och sova i ett känt spökhus, vi har beställt "planka" med kött och frukt sen ska vi ha potatissallad till, spela spel, dricka vin och umgås och hoppas på att något spännande, men inte allt för otäckt, ska hända ;) Får väl se om det verkligen blir något sova av hihi.
 
Nej nu ska jag försöka vara lite mer engagerad i Efterlyst och sen ska jag sova så jag inte är så trött imorgon på jobbet!! Natti natt till mig själv, och dig om du av en händelse råkat hitta hit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0