Hur länge ska man orka..

"Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer"... Att bli medveten om vilka tankar som rör sig i huvudet på en och bara låta dem finnas där utan att reflektera över dem som jag lärt mig på KBTn fungerar under större delen av dagen men flera gånger när man minst anar så gör tankarna sig medvetna, saknaden blir enorm o hjärtat gråter. Går mer eller mindre ständigt med "värk i hjärtat" och är oroligt undrande över hur länge jag kan gå såhär, hur länge jag kan stå ut utan att bli totalt förstörd! Saknaden växer o växer o jag frågar mig flera ggr varje dag hur länge man ska orka stå ut. Varför kunde det inte varit så från början så jag kunde bestämt mig innan jag var fast! Det finns ingen att anklaga men heller ingen som försöker finna lösningar mer än jag... men det är ju heller ingen annan än jag som mår så här o det känns inte som min man tar det på allvar heller :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0