Efter många om och men...

Har en längre tid gått och funderat på att prova tandblekning då jag tycker mina tänder blivit gulare med åren. Efter lite googlande hittade jag en undersökning där 1a platsen gått till www.beconfident.se så för mig var det ett självklart val att välja det, för jag vet ju inte vad som är bra eller vad som är dåligt men när andra testat (tandblekning.nu) så valde jag att gå efter det. Jag hade också turen att hitta en rabattkod som gav mig nästan 20kr rabatt :) men så missade jag att jag valde att betala med payson garanti (läste bara visa eller internetbank) så den förtjänsten gick till Payson :( *surt sa räven*... Payson är så dyra och jag har tröttnat på att handla genom dem sen en tid tillbaka så hade hellre gett pengarna till tandblekningsföretaget men det är ju lätt att vara efterklok! Nu ser jag fram emot att testa detta men då jag inte var tillräckligt snabb (före 16 får man leverans redan dagen efter) så får jag vackert vänta till efter jobbet på lör, börjar jobba 13 på fre och eftersom jag börjar 6.45 på lör blir det ingen blekning när jag kommer hem. Ska bli väldigt spännande och se om det fungerar nu. Återkommer med bilder före och efter sen så får vi se om det blev någon skillnad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0