Uppdatering op

Nu har jag pratat med operationsavdelning i Torsby och de hade planerat min operation till början av oktober men nu är det inlagt att jag inte kan i oktober och september hade de ingen tid sa hon och jag sa att det hade jag inte räknat med så kan nog räkna med att det blir i November. Bara att hoppas att det inte blir värre till dess, men det tror jag inte att det gör. Yrsel har jag haft länge idag, det brukar märkas tidigt på morgonen om det blir en dålig dag med mycket yrsel eller inte. Jag hoppas att det ger sig snart! Min älskling är på möte på jobbet nu 14.30-17 ska bli skönt att få hem honom så han kan ta över kaoset här hemma en stund hihi.

Joakim har utvecklat sån svår allergi att vi blev tvungna att göra oss av med katterna (den första försvinner nu den här veckan) förra veckan och när Kevin skulle få sin vaccination och Markus skulle på sitt första läkarbesök i tisdags så märkte jag, när vi satt i väntrummet, att han var hängig o varm så han fick aldrig någon spruta och när jag tog tempen hemma hade han mycket riktigt feber. 40grader. Han blev hemma resten av veckan men på fredagen var han bättre och då kom Frida L och hälsade på :) Fredag em/kväll blev Linnea och Jörgen sjuka så det blev tidigt i säng för alla. På lördagen var jag och Frida i Karlstad för att köpa en mobil till Jörgen men den sista hade någon annan köpt några timmar tidigare samma dag. Jag köpte mig en ny lite enklare mobil. Typiskt att den Jörgen ville ha var slut för han är i stort behov av en ny. På kvällen såg vi Red Riding Hood (den var toppenbra tyckte jag) och åt Kycklingnachos. På söndagen försökte jag hitta en ny ringsignal till min nya telefon som tyvärr inte har bluetooth men jag överlever ändå ;)
Igår kväll hade jag värk i kroppen, och på kvällen steg tempen men med en värktablett så försvann den innan den hade stigit för mycket. Idag har jag inte heller någon vidare bra dag med värk och halsont. Imorgon blir det dagis och plugg igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0