Ullared

I lördags var jag i Ullared med Emma, mamma och Anette. Emma kom och hämtade upp mig 3.00 och klockan 4 mötte vi mamma och Anette i Karlstad. 8.10 var vi framme i Ullared och shoppingen kunde börja :) Det blev en hel del. Lite av det kommer bli födelsedagspresenter till Linnea och Kevin och julklappar. Till Joakim: 2 jeans, ett par mysbxor, 3- pack kalsonger, 7 par strumpor, en mössa och 2 par tröjor. Lukas: Ett sälsskapsspel, en mössa och 7 par strumpor, han har precis fått en skinnjacka och massa kläder så fanns inte behov av mer till honom just nu. Till Linnea: tre par leggings (ett par jeansleggings), 7 par strumpor, tomteklänning med luva, hårsnoddar, inbjudningskort och tallrikar och servetter med mimmi till kalas samt en tröja. Kevin: Strumpor 12 par, 2 par jeans, 3 nappar, 1 stickad tröja, mockasiner, tomtedress, ett bilgarage. Markus: En höstoverall, vantar, nya nappar, en leksak till bilresan o 3 dregellappar. Älsklingen fick en tröja och ett par kalsonger och jag köpte mig en huvtröja, ett par jeans, en blus, en lite varmare tunika, sjätte filmen av Harry potter och ett par pyjamasbyxor, trädgårshandskar, väska till mobilen. En bok man sätter fast på vagnen som Kevin och Markus (sen) kan använda. Gardiner till köket. Massa hygienartiklar (våtservetter mm) säsong 4 av Gossip girl och en mp3 spelare till mig. Det här är det jag kommer på har säkert glömt något. Köpte present till min vän/granne som ska ha barn 10 oktober (en flicka)... 

Markus höstoverall 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0