Tillägg...

Ibland blir jag så ofantligt trött på skolan.. tider och dagar vi ska vara där kan komma när som helst. Jag är en person som tycker om att planera långt i förväg. Vi hade planerat att gå Magna cura utbildning på torsdag 10-12 sen sluta men nu ska vi ha information om de valbara ämnena som vi ska ha till hösten. Typiskt nog hade jag redan hunnit ändra tid på dagis då jag tänkte hämta barnen direkt efter och åka till mamma där barnen ska få klippa sig. Kostar 120kr jämfört med 320-340 som det gör här och Linnea ska till sin pappa medan Kevin och jag ska sova över till fredagen. Nu fick jag ändra tiden igen och det är INTE populärt att man ändrar tiden då de försöker planera mat och personal efter hur många barn som är där och hur länge osv. Jag har valt att ha barnen 15h/v för att de inte ska behöva gå längre än nödvändigt men ibland är det så mycket annat de dagarna att det är svårt att hinna med att plugga. Har ju egentligen rätt att ha dem där heltid så till hösten ska jag försöka med 15h först och känner jag att det inte räcker så tänker jag ha dem där längre. Då har jag ju även en liten bebis att ta hand om på dagarna och kanske (troligtvis inte) inte kan ägna de där 5h till att plugga.

Sen fick jag ett mail från min lärare i Omvårdnad och nu också i Människan socialt och kulturellt och jag hade fått VG i Omvårdnaden med det innebär att jag har VG i alla ämnen vi haft förutom psykologin som jag har MVG i :) Det var en trevlig överraskning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0