Senaste nytt

Igår var vi hos mamma och firade hennes födelsedag, passade bra då både hon och Jörgen var lediga plus att Andreas inte hämtade Linnea för att han var iväg på kryssningsbröllop med Elin. Hela syskonskaran var samlade plus mormor också det var trevligt!!

Kevin och Linnea badade i poolen på gården emellan fikat och maten. Värmde sig i handdukar i knät på mormor emellanåt och sen i igen... Fick grillad kyckling, fläskfilé, korv och flintastek med klyftpotatis av färskpotatis samt morötter och lök. Supergott med sallad barbequesås och beasås... mmm smaskigt vattnas i munnen på mig när jag tänker på det! Ikväll har vi också tänkt att grilla men det blir nog lax och fläskfilé samt korv till barnen. Får se vad det blir till Jörgen pratade om potatissallad så kanske får bli det! Det enda som var jobbigt med gårdagen var att jag fick äta massa (så många som man får ta) panodil pga kraftig smärta i rygg och mensvärk. Är så förbannat less på den här graviditeten nu faktiskt och vill bara att bebisen ska komma... NU helst ;) men men man överlever blir ju också påmind om den kommande smärtan de gånger man får riktigt ont sådär som igår. Idag har jag molande mensvärk och ryggvärk till och från men inte så kraftig smärta som igår. Idag är det endast lördag med det känns hur lyxigt som helst då jag får ha min älskling hemma så många dagar. Imorgon kommer pojkarna hem igen också då blir familjen samlad igen :)

Vi har bestämt att vi ska åka till Skara sommarland v29, mamma och Caroline ska följa med. Tänkte hyra stuga och sova över en natt. Det tror jag blir roligt. Vi pratade också på att ta en tur till Göteborg med Emma och Jan men det beror på när de ska dit (eller ja vidare till Kalmar) för då får det bli när vi bara har Kevin och bebisen hemma så vi kan åka lite karuseller själva och njuta ordentligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0