Nycklar äntligen hittade!!

Älsklingens nyckelknippa, med hemnycklar/jobbnycklar mm har varit borta sen i torsdags och vi har letat o letat idag letade Jörgen igenom HELA huset. Då Kevin hade dem sist kunde de vara vart som helst. Lådor, garderober, alla skåp, under/över/i/bakom allting undersöktes men inga nycklar... Tankehattarna åkte på.. vart kan de vara??? Det enda stället vi inte sökt var ute i soptunnan... och där var de. Han hade alltså slängt dem i soppåsen. Tur det var efter tömning i onsdags som han slängde dem annars hade vi aldrig återsett dem något mer!! hihi han är för go den lilla skitungen! Det påminner mig om den gången när Linnea var liten, mindre än Kevin är nu och hon hade gömt min mobiltelefon. Andreas och jag letade o letade som galna o till slut efter att ha tittat överallt kollade vi i en tom kartong med skärp, från en dvd eller något sånt som vi hade köpt och som skulle slängas den dagen.. Mycket riktigt låg den i kartongen, längst ner. De är väldigt duktiga på att gömma saker mina små älsklingar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0