Så typiskt mig...

Igår kväll skulle jag se på Svenska hjältar men off course glömde jag bort det, iof lade sig inte Kevin före klockan 21 typ och när han är vaken är det svårt att höra vad de säger ändå. Kanske finns det gratis att se på play! Får kolla upp det för tror det var bra, lläste lite i Aftonbladet om en del av hjältarna :) Underbart

Imorse var det jag som gick upp med barnen, fast Jörgen sagt att han skulle det. Markus åt och var vaken en stund sen ville han sova igen så Kevin och jag satt i soffan och mös framför Disney junior (kan typ alla de programmen utantill vid det här laget)... När klockan var efter 10 någon gång bryggde jag kaffe och värmde risgrynsgröt på spisen, fuskvarianten, och gjorde i ordning en bricka så med en ljuslykta med ett värmeljus i så överraskade vi honom med frukost på sängen ;) fast jag fick be Kevin säga till honom att gå och lägga sig igen då han hade vaknat strax innan och börjat göra sig iordning... Där satt vi i sängen och åt gröt, så mysigt så ;)

Idag har Jörgen grejat på sin "nya" bil och jag har haft besök av Thea och Nicole, vi tog en promenad och satt och pratade ett tag medan hennes sambo och son var till stan. Det var mycket trevligt :)

Ikväll ska min älskling och jag se klart på Transformers 3 sen veto sjutton vad vi ska se men något blir det väl :) annars får vi väl hitta på något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0