Members?

Vill du bli medlem i members och få chansen att köpa märkeskläder billigt. Idag köpte jag mig en jacka Jeane Blush (finns på nelly.com 799kr) för 319kr samt en tunika/klänning för 169kr (tror jag). Det jag fastnade för var att den både såg snygg ut OCH hade värmegrad 4av5 :) Kan det bli bättre? Intresserad? Hör av dig så bjuder jag in dig så kan du handla direkt annars tar det några dagar plus att du får 50kr att handla för och 100kr rabatt kan fås, fråga så berättar jag hur du ska gå tillväga! Du kan alltså få en jacka för 169kr eller något annat till mannen/sambon/barnen till toppenpris. Många bra erbjudanden finns det dagligen men enda nackdelen är att de tar slut fort så man måste vara snabb att handla :) Nu finns det erbjudanden från Lee, Dagmar, ebbe, Filippa K, Scotch & soda, Pace, Longines och Adidas mflLee, Dagmar, ebbe, Filippa K, Scotch & soda, Pace, Longines och Adidas mfl och det kommer nya varje dag. Missa inte detta, hör av dig till mig direkt :) Jag granskar kommentarer innan så ingen emailadress lämnas ut till allmänheten...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0