Igår och idag

Igår var vi på julmingel på Kvarnen hela familjen, Linnea och jag plus Markus gick ner de andra tog bilen. Dväl där var det minst sagt kaotiskt och massor med folk men lite smaskigt fika fick vi och sen gick vi hem igen denna gången var det Jocke istället för Linnea :)

Idag har jag och Markus varit i skolan. Först var det en föreläsning om NADA (öronakupunktur vid drogberoende men även vid stress, sötsug, sömn, migrän osv osv) Kanske är värt att prova och se om man lyckas bli av med hungerkänslorna som jag ständigt har... Krävs så mycket kraft att tänka på mat och kämpa mot suget hela tiden...

Efter lunchen som bestod av pasta och köttbullar i gräddsås, fick vi information om ECT (Elektrisk chock terapi) det var också intressant sen åkte jag och markus och hämtade Lukas och Joakim på skolan som jag gjorde igår med, fast igår skjutsade jag dit dem innan med det gjorde jag inte imorse då lämnade jag Linnea och Kevin. Jag tankade på vägen hem och sen lämnade jag av barnen och susade iväg till Petrins prylar och ting sen stan för inhandling av de sista julklapparna och till Lidl för julmat. Kom hem runt 7, helt slut nu (22.00) så det ska inte dröja tills jag ligger under täcket och myser :) Imorgon är det EXAMEN!!! Woho....... Idag kom de fina smyckena jag beställde från juveliasmycken.se. Är sååå nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0