Har ju glömt bort att berätta om Markus

Kom på det då en annan duktig liten kille lärt sig sitta själv... Igår när Jörgen var till affären satte jag mig på golvet med Markus, Kevin var med och tittade på. Försökte få honom att sitta själv och det gjorde han efter en liten stund :) Jag ångrar att jag lät Markus sitta när Jörgen inte var hemma dock hade gärna velat filma och fota honom, han satt själv i nästan 5min!!! Jag hade mobilen på golvet bredvid när jag var beredd att ta emot honom så jag kunde se klockan annars hade jag aldrig trott det själv!! Varenda sekund tänkte jag att nu ramlar han nog snart men nej... Men han (vi) hade lite flyt med då han först lutade sig på ena handen sen tippade han över när han skulle ta en leksak men fick ut den andra handen (instinktivt antar jag) så han lutade sig på den ett tag istället. Annars är det bara några sekunder han sitter förutom den enda gången igår... försökte en sväng förut men då var det så mkt kiss i blöjan att han lutade sig bakåt för han inte kunde sitta rakt haha fick byta den direkt såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0