Ultraljud

Idag var vi på Ultraljud igen, vattenmängden var kvar på samma 20cm. Det var bra att den inte hade ökat iaf :) Såg ansiktet i profil och den lilla näsan och munnen, var sååå tydlig, med överläppen och underläppen så sött! 

Efteråt: Jörgen släppte av mig på Bergvik och åkte till Biltema så kom han när han var klar och vi åt mat där. Fläsknoisette, pommes och kantarellsås... mums. Sen blev det direkt till dagis och hämta trollungarna men släppte av älsklingen hemma så han kunde börja greja på lilla bilen som vi ska sälja när den är besiktad och fixad!!

NU ska jag vila lite för sammandragningen har inte gett sig som jag räknat med så är väl det enda som hjälper... jag som är på rens och plockhumör :( typiskt! Men kanske kan ge mig på det igen sen :)

Kommentarer
Postat av: Lillamini-ivf

Härligt att vattenmängden inte har ökat! :-) Mysigt att kunna se tydligare nu på ul.



Trevligt att ni kom ut en kortis själva idag, ta vara på dig vännen <3

2011-04-05 @ 21:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0