Tänka sig!

Tänk att man kan bli så oerhört glad av att äntligen få åka till Ullared!! På lördag drar jag och Emma iväg och shoppar järnet utan barn och karlar... som jag har tjatat på Jörgen den sista tiden han har nästan tappat öronen, eller önskat att få tappa hörseln för ett tag ;)

idag har vi också varit gifta i ett år!! Det är ju något som vi skulle fira med fläskfile ikväll men den var slut så fick bli tacogratäng och en sallad till det istället. Det var ju inte riktigt vad vi hade tänkt oss men det får väl duga hihi. Är ju gott men kanske inte så lyxigt direkt!

Har också fyndat lite på loppis i Mangskog idag. Blev 6 mammatröjor och ett par mammamysbyxor :) en dörrgrind, en babypool, bellybelt till bilen (för att skydda bebisen vid tvära inbromsningar) lite kläder och leksaker till Kevin, ett par shorts till Linnea, en väckarklocka med Ariel på också till Linnea hon har tjatat om en väckarklocka... vet inte riktigt varför men nu fick hon en iaf ;) 

Nu ska barnen snart i säng sen blir det mys framför tvn och filmen Arctic Blast som älsklingen hyrde förut. Han hyrde också två romantiska filmer till mig ;) får försöka se dem någon gång. Har ju en vecka på mig iaf hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0