Kväll!

Idag har barnen (de två minsta) och jag varit på Öppna förskolan några timmar, fyndade några mammajeans och en ny amningspump från en försäljning på Öppna förskolan samt lite unisex kläder till bebben!!

På eftermiddagen har jag rensat undan lite grejer och sen åkte Jörgen ut på middag med jobbet så jag gjorde våfflor till mig och barnen, det var nätt och jämt att det räckte så kommer få göra dubbelsats nästa gång men populärt var det hihi. Alla var nöjda och belåtna och de blev faktiskt riktigt goda om man får skryta ;) Var ju tvungen att prova det nya dubbeljärnet jag köpte i Ullared och det var riktigt bra :)

Linnea fick utbrott för (jag vet inte riktigt vad det började med) så hon fick gå och lägga sig vid 20.20. Efter 21 tiden skickade jag de andra tre i säng och de somnade snabbt allihop idag. Det var skönt! Jag har ont i ryggen och magen nu så ska bara slöa framför ONe tree hill tills min älskling kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0