Hurra några glada nyheter...

För det första: Min älskade make har köpt en ny bil till mig en svart Volvo v40 -00. Jag tror ingen av oss egentligen vet hur det blev så men vi pratade om att sälja den lilla då vi behöver en till lite större om Jörgen måste hämta även de tre minsta på dagis. Jag sa att egentligen skulle ju du ha Chryslern för annars får du inte plats med alla barnen. Jag som aldrig (eller ytterst sällan) hämtar Lukas o Joakim eftersom han ändå jobbar i stan behöver bara få plats med mina tre barn. Hux flux så åkte han och hämtade en bil till mig. Jag har provåkt den idag och älskar den.. funderar på vad jag ska kunna göra för ärende till stan för att få åka en sväng till :) Var hos Emma en sväng förut med barnen och hälsade på. Det var trevligt!!

För det andra: Imorse ringde det ett Arvika nummer som jag inte kände igen och när jag svarade var det min psykologi lärare som ville prata om mina uppgifter. Han frågade om det gick bra att han tog det per telefon istället för mailen som vi brukar och jag blev genast orolig att jag inte hade nått upp till mitt önskade betyg VG, som vi alltid får meddela läraren vid en ny kursstart eftersom man har så lite personlig kontakt. Han var nöjd med mina insändningsuppgifter, mitt muntliga framförande och det sista provet vi hade och tyckte jag uppfyllde kraven för en bonus så jag fick MVG :) blev sååå chockad och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0