God fortsättning på det nya året...

Ja då var det 2010. Det är inte klokt vad åren går fort :-O  dagarna, veckorna och åren bara springer iväg. På torsdag blir Kevin 5 veckor gammal. Idag var Jörgen med honom till BVC för vägning och han hade gått upp 270g på en vecka :-) det var riktigt bra. 

Vi firade jul på annandagen i år. Pojkarna var hos sin mamma på julafton och Linnea var hos Andreas så det var bara Jörgen, kevin och jag hemma. Vi satte upp granen och myste med god mat och Grey´s anatomy. På annandagen kom mamma, mormor, Daniel och Caroline och så hade de med sig Linnea hem. Jörgens mamma kom också dit och hans pappa kom senare på kvällen då han var hundvakt till Peters (Jörgens bror) hundar. Barnen fick en massa fina julklappar. Jörgen och jag hade bestämt att inte ge varann några julklappar men jag köpte en rip curl tröja till honom ändå. Han gillar det märket, jättesnygg, men märket är alldeles för dyrt enligt mig... Av Jörgen fick jag min vigselring en superfin guldring med 7 diamanter :-) Vi ska gifta oss när vi döper Kevin 21 mars. Jörgen ringde till pastorsexpeditionen idag (5januari) för vi ville ha det datumet för det var då vi förlovade oss och flyttade ihop 2009. Ingen hade bokat ännu så i slutet av veckan skulle de ringa honom och bestämma mer. På mellandagsrean köpte jag kostym till Jörgen, jättesnygg för 1000 spänn. Min klänning fick jag hem idag så imorgon ska jag till mamma så hon får hjälpa mig att se om det går att sy in den lite grann annars måste jag väl skicka tillbaka den till företaget jag beställde ifrån. Den var väldigt fin iaf och jag tycker den sitter snyggt på förutom det lilla som behöver fixas.

Nyår spenderade vi hos Jörgens kusin Pernilla och hennes familj. Kevin, Jörgen och jag iaf för de andra barnen var borta. Vi åt 3 rätters. Förrätt: Kycklingcurry röra med bacon och sallad i tortillabröd. Huvudrätt: Lax och pressad potatis. Dessert: Kaffe och glasstårta som såg ut som en champagneflaska. Det var supergott alltihop :-) Vi spelade Vem vill bli miljonär och pratade och hade en väldigt trevlig kväll. Kom hem kvart i 3 så vi sov ganska länge dagen efter. Kevin som vanligt bredvid mig då han äter på natten med och vi båda somnar.

JÖRGEN, JAG ÄLSKAR DIG OERHÖRT MYCKET OCH JAG LÄNGTAR TILLS JAG FÅR BLI DIN FRU. VET ATT JAG INTE HAR LIKA MYCKET TID ELLER ORK ÖVER FÖR DIG MEN JAG ÄLSKAR DIG INTE MINDRE FÖR DET. DU ÄR MANNEN I MITT LIV OCH JAG KAN INTE TÄNKA MIG ETT LIV UTAN DIG.

HELT OTROLIGT ATT JAG HAFT SÅN TUR ATT KUNNA FÅ 2 UNDERBARA BARN OCH MIN DRÖMPRINS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0