Frisören

Idag var jag och klippte mig här i Edane hos Helena. Blev jättenöjd hon var duktig och trevlig. Var riktigt skönt med tvätt också, var inte igår hihi. Senast var förra året när jag och Frida var hos frissan i Sthlm. Jag passade även på att boka tid för håret och kanske även makeup innan bröllopet :-) Skönt att veta att man är fin i håret och så behöver inte Frida (sthlm) hjälpa mig så då kan hon ta det lugnare hemma hos sin mamma då de är hemma och hälsar på över påsken.

Efteråt var jag till BVC med Kevin och träffade läkaren. Han såg normal ut, hihi och blåsljudet var nästan obefintlig sa han så förhoppningsvis är hålet mindre iaf nu när vi ska på ultraljud den 18e men helst av allt får det vara borta helt :-) Han går inte upp tillräckligt i vikt så vi ska börja ge ersättning efter varje amning. Dock inte nattetid, som tur är. Så ska bli spännande eller ja kanske inte spännande men man undrar ju förstås hur det ligger till.

Förra veckan började Kevin och jag på babymassage och föräldragrupp det var jättemysigt. På torsdag ska vi dit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0