Skolan är slut

Hade önskat få reda på vad man fick för betyg men vi får vänta till efter jul med det men vet i alla fall att man blev godkänd så det får man väl glädjas åt :) Försökte lägga Kevin men han vägrade sova så han fick väl komma upp igen och han leker med plastskåpet och drar fram allt som finns hihi. Jag gjorde en macka med julskinka och han kom och ville ha en macka så han fick det men han vill gärna dela med sig till Bella :) och det slutade med att hon fick äta upp smörgåsen, tur det inte var någon stor bit hihi. Hoppas han vill sova en stund så jag kan passa på att vila upp mig lite inför den kommande jobbhelgen. Börjar 16 idag, imorgon går jag delad tur 7-13 o 16-22 och på söndag går jag 13-22 (fick för mig det var 16 då med men tur jag kollade upp det). Nu ska jag leka lite med Kevin sen ska han få sova :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0