Ingen bra dag idag heller?

Idag:
Linnea och jag hade tänkt att åka iväg till Charlottenberg och tittat på djuren i den zoologiska parken i Charlottenberg idag men de pengar jag väntar på hade inte kommit in så det blir inget av det idag tyvärr. Hoppas de dyker upp snart. Får panik vill bara hitta på någonting men vet inte vad det skulle vara heller. Har inte mkt pengar heller så blir inga dyra nöjen. Tänkte jag skulle kolla upp hur öppna förskolan har öppet imorgon när vi ska till MVC för det ligger där. Så kanske man kan ta en tripp dit nästa tisdag när Linnea är hemma från dagis. Är samtidigt så in i helvete TRÖTT så jag helst av allt bara skulle vilja sova. Igår hade jag en sån dag så hade hoppats på att den här skulle bli lagom med trötthet som de andra dagarna. Igår och idag är det extremt, trodde inte det gick att bli tröttare :-( Linnea tittar på Micke och Molle nu, hon blev nog med trött efter vi hade spelat grodspelet som hon gillar :-) Man ska få grodorna att hoppa i en burk. Reglerna har hon ju inte förstått än så vi hoppar bara med dem, hon tycker det är superkul :-) jag har hunnit tröttna lite för det blir några spel om dagen när vi är hemma :-) skönt med en liten paus ifrån grodorna nu iaf hihi. Fick reda på att ett par som jag är väldigt nära har gjort slut, egentligen har jag nästan trott det skulle bli så ett tag för de har inte verkat riktigt lyckliga någon av dem. Trist är det alltid när det blir slut men det var iaf skönt att det hände i vänskaplig anda och att de inte är osams eller så. Har mycket i huvudet idag och är så förbannat less på att vara så extremt TRÖTT hela tiden, har fått tillbaka illamåendet med fast det kommer oregelbundet när man minst anar det. En fördel är att det inte är varje dag och inte håller i sig flera timmar längre men jag trodde verkligen att jag skulle blivit av med det helt och hållet nu :-(
Idag kommer en firma hem och ska titta på huset, för att ge oss en prisoffert. Vi planerar att sätta in en trappa så man kan utnyttja de 2 rummen vi har i källaren (just nu är det egen ingång dit) så Lukas och Joakim får varsitt rum därnere och Kevin och Linnea här uppe.

Helgen som var:
Vi slappade mest hela helgen älsklingen och jag. Det var riktigt skönt att passa på att göra det när vi var barnlediga. Hyrde filmer och slöade framför tvn antingen i soffan eller sängen. Det var väldigt mysigt :-) Är inte så ofta man har möjlighet till det och ännu färre tillfällen kommer det ges sen när bebisen kommer. Söndag hämtade vi Linnea i Karlstad, hon var nyvaken och inte alls på humör för något. Hon ville inte följa med hem utan skulle med Andreas igen för hon ville rensa svamp med farmor. Men på vägen hem igen var det över, blir alltid sur när hon blir väckt, vilket jag verkligen förstår för jag har superdåligt temperament när jag blir väckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0