Igår torsdag

Jag städade sen mötte jag Jörgen på jobbet och vi åt lunch. Panerad flundrafilé, potatis och remouladesås. Supergott, fast potatisen var lite hård men det gick att äta den.

Andreas kom och hämtade Linnea här i Edane, de hade 8års kalas på dagis så vi tyckte det var ett ypperligt tillfälle för honom att se hur hon har det här. Han kom vid 13.30 så tittade vi lite på korten vi hade gjort iordning (som vi skulle ha till Linneas dagispärm) och sen åkte vi till Ica så sprang jag bin och postade ett paket. När vi kom till dagis satt Linnea på sin matplats och väntade på tårta. Hon började nästan gråta när hon såg oss så jag gick fram o då sa hon att hon ville ha tårta. Jag sa vi ska stanna här med dig en stund så du ska få tårta. Då blev hon siperglad för att se oss istället hihi hon hade väl trott vi skulle hämta henne innan tårtan :-) Efter en tårtbit så kom Jörgen han slutade 14. Vi gjorde collage och satte in en massa bilder i Linneas album. Glömde ta med något kort på mig själv men pappa, Jörgen, Lukas, Joakim, mormor, farmor, farfar och kusin Jenny var med iaf :-) så vi fick några blad insatta i hennes pärm då hon inte hade hunnit få in några än. Efteråt åkte vi hem så Linnea fick visa Andreas sitt rum, tror hon visade ödlan också eller om han upptäckte henne av en slump vet jag inte men han frågade vad det var iaf.

Efter att Linnea och Andreas hade åkt, runt 16 tiden så låg vi i sängen och slöade ett tag sen duschade vi och gjorde oss iordning för att åka till The Roof och äta. Firade 8månader igår och vi har inte firat så mycket de andra gångerna så Jörgen tyckte vi skulle fira igår. Det var supergod mat, verkligen sån där mat man njuter av varenda tugga av :-) Jätteromantiskt och mysigt blev det, när vi kom hem tittade vi på heroes och åt lite snacks :-) Blev väldigt mycket god mat ute igår så det blir det nog inte på länge nu hihi.

Somnade tätt intill varann så som det är så mysigt att göra men vi inte alltid kan pga hur bebisen är om han sparkar mkt eller sover eller om jag är illamående. Så vi passar på att njuta när vi kan sova sked :-) Vaknade någon gång i natt av att Jörgen snodde täcket och stoppade mellan benen så som jag oftast vill sova. Inte det att han frös utan han ville bara ha det mjukt för benen hihi. Jag frågade vad han höll på med och bad honom ge tillbaka täcket. Fick tillbaka det iaf men jag tvivlar på att han var vaken när jag pratade med honom *s*

ÄLSKAR DIG OERHÖRT MYCKET MIN ÄLSKADE, VILL ALDRIG FÖRLORA DIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0