Förstår inte...

Jag förstår mig inte på människor som utnyttjar andras vänlighet och sedan inte ens verkar ha dåligt samvete för det. Hur man kan lova någon något och sen bara komma med massa undanflykter när alla bevis pekar på att de inte alls hållit vad de lovat. När man ställer upp fast man egentligen inte har den möjligheten utan bara vill finnas där för sina vänner. Är väl bara jag som är naiv nog att tro att den personen verkligen är en vän :-( Nu är det iaf över med den här blåsningen för aldrig kommer jag ställa upp på detta vis igen, om personen i fråga inte visar att den klarar av att hålla vad den lovat. Vill ha det som personen är skyldig mig utan att behöva tjata!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0