På tåget

Sitter på tåget till Stockholm nu. Åker precis från min hemstad Degerfors. Bilresan till Kristinehamn var inte rolig. Snökaos och lastbilar framför. Tog 1.5h att åka tack vare att det gick fortare mellan Karlstad och Kristinehamn annars hade jagh nog missat tåget för jag var framme 12.20, lagom för att hinna med en kisspaus hos Kristina och sen åka till station. Hon skjutsade mig den lilla biten så jag slapp gå i snön. Bilen ska stå hos henne så det passade bra. Känns redan lite drygt på resan, vi är 5 personer i den här vagnen så förhoppningsvis har jag inte tagit någons plats, kanske inte ens är någon som ar bokat plats heller för den delen men det visar sig väl. Är det så här lite folk tror jag personen väljer att sätta sig någon annanstans istället :-)

De ringde från BVC så de ska skicka över Linneas information till Edane så skickar de en tid för 2.5år kontrollen som jag fick tid för i onsdags. Ringde om det igår. 

SAKNAR DIG REDAN MIN UNDERBARA ÄLSKLING :-) ÄLSKAR DIG OERHÖRT!!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0