Melodifestivalen

Vad tycker ni om vinnaren? Tyckte låten var bättre än förväntat men inte jättebra. Däremot kan den (förhoppningsvis) ha en chans i Moskva. Eftersom det har gått så dåligt för Sverige de sista gångerna så vore det kul med en bättre placering i år. Jag har kanske har fel smak helt enkelt, för jag tycker nog fel låt har vunnit i flera år. Fanns många bra låtar med i melodifestivalen i år, förutom Snälla snälla, jag klarar inte av hennes miner eller hennes röst. Men smaken är som baken, delad, och tur är väl det för annars skulle det vara bra trist. Ska bli spännande att se hur det går för Sverige i år :-)

I helgen har vi ställt iordning pojkarnas rum och det blev jättebra, väldigt hemtrevligt. Hoppas pojkarna gillar det med. Får höra hur de reagerade sen när de kommer dit. Vi hämtade våningssängen i lördags och igår gjorde vi klart det vi inte hann i lördags, för vi skulle titta på melodifestivalen så vi avslutade när det började, så hade jag gjort tacos så vi åt det. Riktigt gott är det :-)

Linnea och jag är i Kristinehamn tom torsdag så jag ska passa på att packa, träffa vänner och skura fönster och torka av ovanpå garderober och skåpen i köket. Göra rent ugnen kan jag med göra men sen måste jag nog vänta med resten tror jag. Eller någon som vet vad man kan göra mer? Passa på att göra sånt man kan innan helgen så blir det inte så mycket kvar till på lördag.  Ska packa det sista, finns inte så mycket kvar att packa faktiskt men lite kan man nog få ner, idag ska jag tvätta och så kommer Frida ikväll så ska göra lasagnette o så ska vi ta ett glas vin. Bara umgås och ha det trevligt :-)

ÄLSKAR DIG JÖRGEN, SAKNAR DIG MASSOR REDAN, HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN DIG TILL PÅ TORSDAG....

Kommentarer
Postat av: Edane

Älskar dig....ofattbart mycket.....



inD92AiD1M" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=inD92AiD1M

2009-03-16 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0