Lite bilder sen i lördags

Frida och jag 
Jag och Frida innan festen drog igång...

Sara. Fridas gamla klasskompis från Katrineholm.  
Sara, Fridas gamla klasskamrat från Katrineholm. Supersnygg klänning hade hon :-)

Sara och Frida spextar till det.. 
Sara H och Frida spextar lite på fyllan ;-)

Linda, hon med från Fridas klass 
Linda, också en klasskompis till Frida. Så snyggt hår :-) och verkligen en supertrevlig tjej. Hade inget program som tog bort röda ögon på den här datorn :-(

Sara och hennes kompis Yasmine är inne i spelet. Alias spelade vi.  
Sara och hennes kompis Yasmine är väldigt koncentrerade på sin medspelare Emma (tyvärr ingen bild). Vi spelade Alias och Frida och jag skulle såklart ha vunnit om vi hade spelat klart ;-) Riktigt roligt men ganska klurigt spel...

Provade lösögonfransar blev riktigt snyggt faktiskt :-) 
Provade lösögonfransar och det blev riktigt snyggt faktiskt :-)

 
Till sist en bild på mig som Frida tog.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Fina bilder :) och kul verkade ni ha.

Kram!

2009-03-31 @ 13:34:10
URL: http://metrobloggen.se/ihannasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0