Snart bär det av

Igår var vi till Arvika, gick en sväng på stan och sen tog vi en fika. Köpte en mascara (155spänn??!!!) , ett nattlinne + linne o trosa till Linnea på rean.

Imorgon åker jag till Stockholm med 12.42 tåget från Kristinehamn. Så Jörgen kommer hem någon gång innan lunchen och så skjutsar jag honom tillbaka till jobbet och åker sen vidare mot Kristinehamn. Ska ställa bilen hos Kristina, hon bor bredvid station och den står säkrare där än vid stationen. Håller på och packar lite smått nu inför imorgon så jag inte behöver göra det i sista minuten. Eller ikväll när dyrbar tid går åt till att mysa med älsklingen innan jag åker imorgon. Blir ju borta några dagar... Ska bli roligt att träffa Sara och Frida :-)

ÄLSKAR DIG JÖRGEN KOMMER SAKNA DIG NÄR JAG ÄR BORTA. MEN KOMMER KOMMA HEM MED EXTRA ENERGI OCH GLÄDJE. OM DET INTE BLIR EN TUFF HELG ;-)

SAKNAR DIG LINNEA, MEN SNART ÄR DU HEMMA IGEN :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0