Helgen...

I fredags var vi hos Cizzi och Fredrik och åt mat sen spelade vi Wii. Skitkul verkligen med boxingen hihi man ser ju hur löjlig ut som helst dock men det är ju bra att de som inte spelar kan roa sig med ;-) Jörgen den svikaren filmade mig så jag vet hur jag såg ut hihi. Jag ville inte sluta när jag väl hade börjat och det kände jag av dagen efter för har lite träningsvärk i ena skinkan o benet hihi muskler jag knappt visste jag hade *s* Hur som helst var det JÄTTEKUL verkligen så det måste vi göra om. Synd vi inte tänkt på det tidigare nu när man snart ska flytta därifrån :-( Men men Kristinehamn finns ju kvar, sen har de bil så de kan åka till oss med. Vi har ju lillstugan som gäster kan sova över i så det är perfekt :-) Åh vad jag längtar tills det är klart och vi är installerade hihi. Lite drygt att vara på 2 olika ställen och sen är det ju inte längre "hemma" i Kristinehamn bland alla kartonger och all röra som blir när man packar och rensar bland grejerna man har, mycket skit man sparar på alltså :-O

Lördags satte vi på spenderarbyxorna och åkte till Karlstad, Bergvik och Ikea. Jag fyndade en tröja,  2 par byxor (varav 1 par capri), ett par byxor till Linnea o ett par till Lukas. Sen hittade jag ett par skor som jag vill ha med men det får bli nästa gång det, om jag inte skickar in Jörgen imorgon när han hämtar oss, för det har stängt när vi åker tillbaka :-(  När vi kom hem på kvällen så rensade jag på Linneas rum medan Jörgen lagade mat. Lövbit, pommes och bea sås :-) det var gott.

Söndag: Jag jobbade sen var vi hos Frida och Thomas en snabbis och sa hej innan vi åkte hem och tog med kinamat och lyxade till det lite :-) Det var riktigt gott.. Det blev sent i säng för mig iaf för jag grejade lite o Jörgen fick lägga sig själv för han skulle ju till jobbet imorse... Men han vaknade när jag kröp ner så jag fick mig några pussar innan vi somnade nära varann. Så mysigt så :-)

Måndag: Idag har jag inte gjort så himla mycket vettigt tyvärr. Sov till 10, fastnade vid den här burken och sen har jag duschat. Ska väl ta tag i det där med att packa lite mer. Men snart finns det inget att packa, måste ju ha lite grejer så man kan laga mat osv :-) Även om vi inte kommer  vara hemma så många dagar behöver vi ju ändå äta hihi. Mamma kommer en sväng sen så vi ska köra lite grejer till Daniels förråd. Blir man av med lite grann iaf ;-) Iaf några kartonger. Så ska se till att packa ner lite till nu innan Linnea ska hämtas...

PUSS PÅ ER MINA ÄLSKLINGAR.. NI ÄR ALLT FÖR MIG... SAKNAR DIG MASSOR REDAN MEN IMORGON KOMMER DU OCH HÄMTAR OSS EFTER DANSEN SÅ BLIR INTE SJÄLV SÅ LÄNGE, FAST DET ÄR MER ÄN TILLRÄCKLIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0