Försöker komma på...

...någon rolig rubrik men det var stopp på den fronten :-) Igår när Linnea och jag vaknade var Jörgen och pojkarna hemma. Lukas hade spytt på dagis så de skickade hem honom, efter att noga påtalat att det är 48timmar som gäller för kräksjukan. Nu var det nog inte det han hade  för han spydde bara en gång till (efter maten) men han får vara hemma idag med. Vi tänkte passa på att åka till Charlottenberg till en zoologisk park och titta på lite djur. Så ska väl snart ge oss iväg dit...

Igår var jag och Jocke in till Arvika, gick på stan en timme cirka. Jag hittade en tröja (var därför vi åkte dit) som passade bra och bara kostade 72.50 ;-) efter 25% rabatt. Eftersom jag hade en sån och den går ut 9e så tänkte jag passa på att utnyttja den även om tröjan var sänkt till 99kr. Oftast brukar de som det är rea på inte vara så bra. Hittade en till som var rätt bra men skippade den den här gången. Tankade och handlade för 800 totalt och så lade jag bud på den där tröjan till Jörgen plus några till. Han vet redan att jag vunnit dem så blir ingen överraskning direkt men han blir säkert glad ändå. Nu kanske jag inte har råd att köpa något till honom i Stockholm, det är rätt skönt att veta att man inte måste hitta något heller. Men hittar jag något fint så blir det ju givetvis att jag köper det men då behöver jag inte leta som en tok iaf :-) Samma gäller mig själv hittar jag något så gör jag det men tänker inte leta efter något speciellt. Vi kanske inte ens är sugna på att shoppa, man vet ju aldrig. Vi ska göra det vi känner för och bara njuta. Ska bli så kul att träffa Frida, blir ju inte så ofta tyvärr sen blir det väl att man får försöka passa in det och mötas i Degerfors när hon är där. Svårt för henne att hinna med alla bara :-S

Nej ska göra mig i ordning nu så vi kan åka :-) Alltid jag som är seg känns det som, men älsklingen brukar inte ha någon brådska heller hihi. Ha en trevlig helg!!

ÄLSKAR ER...
PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0