Flyttade igår

Vi kom fram till Kristinehamn strax efter 11 igår förmiddag. Så vi slängde in grejer i släpet och åkte till tippen direkt för de stänger 12 på lördagar. Ganska tidigt tycker jag nog, och det var massor av folk där med. När vi kom tillbaka hade Andreas kommit men åkt igen (till macken) för han sulle hämta Linnea. Så Morgan o jag väntade på att han skulle hämta Linnea och Jörgen köpte kaffe o lämnade Bella. Sen började vi greja med saker o sen började jag städa medan de bar. Daniel skulle ha hjälpt till med men han svarade inte i telefon eller öppnade när vi ringde på. Var väldigt irriterad för vi skulle ställa in saker i hans förråd och när klockan var halv 3 ringde han, då hade han vaknat. Hade säkert ringt 10ggr minst och ringt på dörren 3ggr iaf. Mormor 2ggr och Morgan 1 gång. Hur som helst när klockan var 20 var vi på statoil och köpte en latte (till mig) och kaffe till Jörgen sen bar det av hemåt. När vi kom hem bar vi ur allting ur skärran, det tog ju tid det med så vid 22.15 ca lämnade Jörgen skärran och jag gjorde mat. Efter maten blev jag proppmätt och illamående (inte så ovanligt efter min operation tyvärr) så vi lade oss i sängen. Vid 23.45 ca satte vi på varann ringarna :-)



Jag somnade kort efter för jag mådde inte så bra, inte bara det att jag var illamående utan det kändes nästan som jag höll på att bli sjuk. Men som tur var känner jag mig bra idag, var säkert bara för man var trött i kroppen efter all städning och bärande. Jag vaknde 11.30 i förmiddags och gick upp och gjorde frukost på sängen till Jörgen som vaknade 12 när jag kom in med frukosten (han var bara halvsovande så på g att vakna innan) så vi åt frukost och låg kvar och pratade till nu typ. Direkt när jag är klar här så ska vi ställa iordning möbler. Linneas rum, lillstugan och lite smågrejer sen ska vi ta en dusch för det känns som det behövs hihi.

NYFÖRLOVAD OCH LYCKLIG MED DIG ÄLSKLING. SAKNAR DIG LILLA GUMMAN MEN FÅR IAF SE DIG EN STUND PÅ TISDAG DÅ JAG SKA TRÄFFA DIG OCH DIN PAPPA DÅ. SEN KOMMER DU INTE HEM FÖREN DEN 30 EFTER JAG KOMMIT HEM FRÅN STOCKHOLM..

Kommentarer
Postat av: Gina

Grattis till förlovningen kram

2009-03-23 @ 13:56:36
URL: http://mingardpalandet.blogg.se/
Postat av: Gina

klart du får länka inga problem kram

2009-03-23 @ 14:06:18
URL: http://mingardpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0