Finns allt att göra

Igår var jag till kristinehamn träffade Frida, var till tippen med det som var kvar i förrådet och besiktade lägenheten, den gick igenom utan någon anmärkning :-) den är ju inte i bra skick direkt men det är inte jag somn ställt till det, var så redan innan Nathalie bodde där, tror jag iaf. Sen träffade jag Linnea och Andreas på McDonalds och sen var det tänkt jag skulle stanna hos mamma till dansen började men jag ville överraska Jörgen med att komma hem tidigare och det blev väldigt uppskattat. Vi fick en supertrevlig kväll så det var bra att jag valde att göra så. Ångrar det absolut INTE.

Idag har jag packat upp en hel del kläder och lagt in i garderoberna. Tvättar och har vikt massa tvätt som jag ska lägga in i garderoberna med snart. Sen blir det till att skriva klart breven till mina brevvänner och gör dem klara för att skickas iväg. Och sen kommer nog älsklingen hem och hämtar mig så ska vi åka in till Arvika en sväng så ska göra mig respektabel med innan han kommer hihi. Dags att fortsätta greja här nu tror jag.

Vi har lite planer på att tapetsera om fondväggen i sovrummet :-) Den här vill vi ha:

 Den är jättesnygg ;-)


Ska köpa en bård till Linneas rum med så hon slipper ha bilar på väggen :-) Den här tror jag det blir: Svårt att hitte en som är bredare än 18cm så den täcker bilbården. Den här kostar 159kr/rulle och jag behöver 3st rullar. Letar efter någon bård som passar till pojkarnas rum med. Hittat en som kan passa till den konstiga tapet hans ex valt. Den är inte röd o inte lila, någon konstig blandning. Ingen färg i våran smak. Men den var bättre än den som var innan så Jörgen sa inte emot.




ÄLSKAR DIG JÖRGEN, DU ÄR MANNEN I MITT LIV NU OCH FÖR ALLTID.
SAKNAR DIG LILLA GUMMAN, VILL ATT DU SKA KOMMA HEM NU!!! FÅR VÄNTA NÅGRA DAGAR TILL...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0