Denna vecka

Den här veckan har jag mest bara städat faktiskt. Inte kul alls men måste ju göras då vi ska flytta imorgon och gärna vill ha lite tid över till kvällen då det är en speciell dag på fler än ett sätt. Berättar mer om det nästa gång jag bloggar ;-)

Det enda vi har hunnit med den här veckan är badhuset med Nathalie och Isabelle, det var väldigt trevligt, sånt kommer jag sakna. Det hände ju inte så ofta som man hade velat  förut heller och det är ju inget som säger att man inte kan åka dit (ska åka dit) eller att de kan komma till oss. Vecka 15 kommer Frida hit (på helgen) Det ska bli roligt :-)

Nu har Linnea badat och jag håller på och rensar i Joakims byrålåda så han får plats med sina kläder och så jag kan lägga in Linneas kläder i hennes rum. Skumt det känns att det är Linneas rum nu och inte Joakims. Hon skulle lägga tillbaks en leksak förut o kom tillbaka och berättade att hon hade lagt den i Neas rum. Den ska vara i Lukas och Joakims rum sa jag då o då sprang hon genast iväg hämtade den o lade den i deras rum, vart vet jag inte men såg att hon sprang in där iaf hihi. Ska bli skönt när hon kommer hem nästa gång 30e (hon blir hos Andreas i 9 dagar) för då har hon alla sina saker där och rummet är iordning :-)

Imorse pratade jag med Frida K och vi planerade lite för helgen då jag ska till Sthlm, den 27e. Vi ska ta en promenad, unna oss någon slags behandling. Tror jag ska göra fransförlängning annars blir det en klassisk massage (Nacke, rygg och axlar). Sen blir det vin och party på kvällen. En heldag helt enkelt :-) Blir nog jättekul... När jag kommer till Sthlm så möter Sara mig där, det var jättelänge sen jag träffade henne, på Linneas begravning för 4 år sen. Ska bli jättekul att träffa henne igen. Sen dyker väl Frida upp efter hon slutat jobbet vart vi nu har hamnat då :-)

ÄLSKAR DIG JÖRGEN, MANNEN I MITT LIV. ÄLSKAR DIG LINNEA, MAMMAS UNDERBARA TJEJ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0