Går runt med ett leende på läpparna hela tiden

Igår rensade jag bland papper o plockade undan medan Linnea var på dagis. Efter jag hämtat henne städade jag medan hon tittade på Råttatouille. Sen kom Frida och hälsade på, var trevligt att träffa henne en stund. Vi lagade köttgryta som blev god men kunde ha kokat lite längre tid. Mamma brukade göra den fast med älgkött och den är riktigt god :-) Frida gick hem efter vi ätit. Blev mat över så Jörgen kunde ha med sig matlåda och jag äta lunch idag. Idag har jag kollat lite efter jobb så blir väl till att söka lite olika. Nu tittar vi på Micke och Molle... Jag går runt med ett leende på läpparna tack vare dig sötnos :-) Tänker på dig hela tiden och saknar dig när du inte är hos mig. Men snart kommer du ju igen. Om 3h drygt, och då ska jag på dansen. Jag älskar att dansa och jag älskar dig så kommer vara så lycklig ikväll så jag kommer nog inte veta vart jag ska ta vägen hihi. Jag kommer nog att säga upp lägenheten till nästa månadsslut :-) Pratade med mamma och mormor igår och de tyckte att jag skulle våga satsa och flytta dit, var verkligen inte något jag hade räknat med att de skulle säga men det är så jag känner och jag borde lyssna på mitt hjärta. Vill säga upp lägenheten NU men förnuftet säger att jag ska vänta till nästa månad. Flytt 1 juni :-) eller tidigare om någon vill flytta in tidigare. Det passar bra för då kan jag sommarjobba där med, förhoppningsvis :-) Ja jag VET att det är snabbt men när man känner såhär och bara VET att det är meningen kan man inte låta bli. Jag älskar honom verkligen och han älskar mig. Det var ödet som bestämde detta åt oss vi är bara dess marionettdockor men älskar varje minut av det, då det bara känns så oerhört rätt. Det enda jag kommer sakna i Kristinehamn är familj och vänner såklart men de finns ju kvar... När Frida träffade Thomas och de blev galet kära direkt peppade jag dem och sa att de skulle lyssna på sina hjärtan, förstod inte HUR de kände men såg på dem att de var lyckliga. Nu vet jag hur de känner och det är en obeskrivlig känsla och när man känner såhär kan man inte vara skeptisk. Man måste våga satsa för att vinna säger de ju och jag har varit favorit på att sticka huvudet i sanden. Nu är det NOG jag förtjänar att vara lycklig och jag vet att Jörgen är mannen som kan göra mig lycklig. Någon man kan lita på i alla lägen och som älskar mig för att jag är jag. Precis som jag känner för honom. Nu är det färdigt med att vara skeptisk, det har jag varit i 9 dagar och jag känner mig galet kär, mer och mer för varje dag. INGEN ska få förstöra den lycka vi känner. Inte vi själva eller någon annan. Fokuserar man på allt negativt hela tiden så blir det till slut för mycket oro och man orkar inte ta sig igenom allting. Så nu ska jag försöka fokusera på hur jag känner. Känns underbart och att ha familj och vänner som stöttar mig i mitt beslut är det viktigaste för mig just nu. Förstår om de är oroliga efter allt som hände med Andreas. Men det jag känner nu kan inte ens jämföras med det jag känt förut. Som jag sagt hundra gånger (känns det som) så finns det inte ord som är tillräckliga för att förklara hur UNDERBART det känns. Allt har funkat perfekt och om man bara satsar och lägger ner sitt hjärta och själ i det så klarar man av det.

Till dig min älskling:
I love you more than I can say
I live you more for every day
I love you more than you can see, you are the only one for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0