So go så det är inte klokt :-)

Hans romantiska sida förbluffar mig och jag älskar den verkligen, vet att det finns killar som är romantiska även fast jag inte haft turen innan att träffa på någon som är så här romantisk... Ska inte kalla alla mina ex oromantiska för det har de inte varit men det är de små sakerna som Jörgen inser är de viktigaste,  kramarna, närheten o de vackra orden han säger flera gånger om dagen. Jag har alltid sett mig själv som romantisk men jag kan inte mäta mig med honom, försöker visa att jag älskar honom och han säger att jag lyckas med det och det är väl egentligen det viktigaste... Men jag vill kunna visa det lika bra som han kan.

Romantiker, en av hans finaste egenskaper, men nu har han nog överträffat sig själv :-) Kolla in dagens dikt idag 19/2 :-)

http://www.kramamig.nu/karlek/karleksdikter/index.asp?page=karleksdikter090217-090220

ÄLSKAR DIG JÖRGEN, DU ÄR UNDERBAR OCH JAG VILL ALDRIG FÖRLORA DIG. ETT LIV UTAN DIG VILL JAG INTE HA. LINNEA, LUKAS, JOAKIM OCH DU BETYDER ALLT FÖR MIG...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0