Så skönt

Nu har vi pratat igenom det så det känns jätteskönt. Var ett missförstånd som gick överstyr men vi vet att det beror på att vi är rädda att förlora varann och att man därför reagerar lite starkt ibland, men jag måste försöka att öppna mig snabbare och berätta hur jag känner för han har ju gått och oroat sig halva dagen och trott att jag ville göra slut osv. Fast han kan inte veta HUR jäkla mycket jag älskar honom. För han inser inte hur underbar han är. Han är helt fantastisk och jag kommer inte släppa honom så lätt. Kommer kämpa för att få behålla honom resten av mitt liv. Och det gör jag bäst genom att visa honom hur mycket jag älskar honom. Genom att finnas här för honom och visa honom hur mycket han betyder för mig. Han säger att jag lyckas men jag vet är inte så säker på det... Vill kunna ge honom mer kärlek än jag gör nu men samtidigt vet jag inte hur det skulle gå till. Älskar honom så det gör ont att tänka på att jag kanske kommer att förlora honom om jag inte ändrar på mig så det ska jag verkligen försöka göra nu. Får ge allt from idag, har köpt 2 böcker på bokus iaf som jag väntar på. Att välja glädje av Kay Pollak och Självkänsla nu av Mia Törnblom. Hoppas de kan hjälpa mig...

JÖRGEN TVIVLA ALDRIG PÅ MIN KÄRLEK DU ÄR DEN ENDA FÖR MIG, NU OCH FÖR ALLTID. ÄLSKAR DIG MER ÄN JAG KAN FÖRKLARA, MER ÄN JAG KAN VISA OCH MER ÄN JAG TRODDE VAR MÖJLIGT... ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0