Rörigt blir det när man ska flytta...

Igår packade jag och gjorde i ordning lite saker här i Krhmn när Linnea var på dagis, var tänkt att jag skulle duscha o sen klippa mig innan hon lsutade men jag hann bara med att duscha sen var det dags att gå o hämta Linnea. Jag ringde Frida på vägen hem för att fråga om hon ville med ut och gå en promenad. Det ville hon men hon erbjöd sig passa Linnea då jag klippte mig för vi pratade om att klippa oss för hon skulle med göra det någon dag. Gick föri frisören och det var lite folk så vi skulle gå in men jag var tvungen att ta ut pengar först och där träffade jag på Cizzi, Fredrik och Filip så vi stod och pratade ett tag. Kristina kom förbi vid frisören när jag o Linnea var ute och gick/sprang i korridoren då hon började tröttna och pratade om parken och att de skulle gå dit en dag. Då skulle hon ha overallen på sig och gå direkt, inte idag sa jag en annan dag. Då tittade hon på Kristinea och sa
- Linnea måste gå till parken idag... hihi hon såg superallvarlig ut så Kristina frågade om hon fick ta med henne dit och ja det var ju bara skönt att slippa försöka underhålla henne vid en tråkig frisörsalong hihi. arnvakten blev sällskapsdam istället så jag bjöd henne på fika efter och sen skulle vi skiljas åt. Då träffade vi Morgan utanför Önska så pratade några ord med honom men sen gick jag och Frida in på Black spot, hittade lite fint till Jörgen och sen gick jag iväg för jag skulle hämta Linnea vid Kristina, då dyker Morgan upp med bilen så jag åkte med honom och sen följde han med in en sväng. Älsklingen kom sen och vi blev kvar en stund och sen så åkte vi hemåt. Måste prata med honom om hur han tyckte det var att träffa Morgan sådär oplanerat. Tror han tyckte det var lite obekvämt men att det gick bra :-S men jag var inte på mitt bästa humör igår efter vi kom hem. Var trött, hade hört tråkiga saker och sen betalade jag räkningar (det är alltid deprimerande) så kvällen blev inte så lyckad direkt. Jag hade alla taggar utåttror jag och min stackars älskling funderade på om han hade gjort något fel men nej det hade han ju inte. Jag måste jobba på det där med att öppna mig när jag har sånna där dagar så han slipper må dåligt och oroa sig i onödan.

Sitter här och slöar innan jag ska hämta Linnea från dagis. Så skönt att bara ta det lugnt och inte göra någonting vettigt hihi. Jo jag tvättar ju det är iaf en sak som jag var tvungen att göra. Ska packa lite mer så vi kan ta med oss det ikväll när vi åker "hem", ska sätta igång diskmaskinen och en till maskin med tvätt innan jag går iväg. Linnea har precis ätit lite pizza jag tror jag ska ta lite pizzasallad för det är rätt gott :-)

Ikväll blir det dans igen, älskar det verkligen och jag MÅSTE fortsätta dansa i Arvika när vi flyttat. Blir väl till hösten när det startar något nytt. Får pendla lite innan dansen har slutat här, har för mig Lotta pratade om april så blir inte så många gånger. Blir iaf färre än om jag bott kvar här och älsklingen skulle åkt hit varje dag eller iaf 3-4 dagar varannan vecka. Hihi det började med att jag skulle blogga men inte visste vad jag skulle skriva nu får jag nog försöka avsluta innan det blir ännu längre hihi...

PUSS PÅ ER MINA ÄLSKLINGAR JÖRGEN OCH LINNEA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0