Nu äntligen närmar det sig

Igår ringde det en tjej från Göteborg till min mobil, jag trodde först det var någon säljare så tänkte först inte svara men bestämde mig ändå för att göra det. Hon var tjejen som hade tittat på min lägenhet igår kl 10 (jag var inte hemma) och hon hade lite frågor angående förråd och om jag kunde flytta ut tidigare vilket jag sa att jag kunde. De hade tittat på en annan lägenhet med och de valde mellan min och den andra. Jag bad henne meddela mig när de hade bestämt sig så jag vet om jag ska vara kvar tiden ut eller lämna en månad tidigare. Det tog kanske en timme sen ringde hon och sa att de hade bestämt sig för att ta min lägenhet och så bestämde vi att de skulle flytta in 28e mars. Då är jag i Sthlm och hälsar på Frida men mamma eller Jörgen får lämna nycklarna. När vi hade lagt på gick jag och kramade min älskling och sa de har bestämt sig för min lägenhet.. Vi stod nog bara där och höll om varann ett tag tror jag hihi, jag tyckte det kändes så overkligt att det faktiskt hände någonting nu och det blev genast roligare att plocka upp mina grejer här. Jag höll på hela kvällen och plockade upp filmer, älsklingen somnade i soffan han och såg så söt ut så jag ville inte väcka honom ;-)

Flyttar ut lördagen den 21e det är min helg men Andreas kunde ta henne så hon blir kvar hos honom 9 dagar. Kommer sakna min älskling men kan ju alltid hälsa på om det skulle vara så. Kanske tom ska på dansen på tisdagen så man kan se henne en sväng då. Jörgen måste med fixa barnvakt till sina med så vi kan flytta. Åh vad jag längtar :-) nu är det verkligen nära :-) Bara en månad kvar, exakt idag hihi.

ÄLSKLINGEN MIN NU FÅR JAG SNART DELA MITT LIV MED DIG, PÅ RIKTIGT. GLÄDJE OCH SORG I ALL EVIGHET... DU ÄR DEN ENDA FÖR MIG OCH JAG VILL HA DIG FÖR ALLTID. OM JAG BARA KUNDE FÖRKLARA HUR GLAD JAG ÄR NU, HUR GLAD DU GÖR MIG... ÖNSKAR DET FANNS ORD SOM KUNDE BESKRIVAHUR MYCKET DU BETYDER FÖR MIG...

Kommentarer
Postat av: Lena

Det gjorde du rätt i hehe! Ha en skön Söndag! Kram

2009-02-22 @ 01:45:53
URL: http://www.nogg.se/lenalindstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0