Min älskling

Du gör mig så lycklig, kan inte förstå att jag haft sån tur att träffa dig. Och att du känner likadant för mig, eller mer som du uttrycker dig hela tiden fast det inte är sant  ;-) är helt obegripligt för mig!!! Vill inget hellre än att leva resten av mitt liv med dig och snart blir vi sambos med. Skulle kunna flytta NU för jag VET vad jag vill och orkar inte bry mig om de som misstror mig. Vill bara vara lycklig nu och älska dig och tillåta mig att bli älskad av dig för du får mig verkligen att känna mig älskad. Mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv, och kan inte tänka mig ett liv utan dig. Vill bara finna något ord som beskriver hur jag känner, älskar känns så futtigt...

Saknar dig min lilla älskling men snart kommer du hem igen, på söndag :-) 



Kommentarer
Postat av: Lilla jag........J......

Ja du hjärtat mitt.....det är inte du som har haft tur, det är jag som har haft turen att träffa en sån kärleksfull å go tjej som du :).

Vad är det som är obegripligt för dig ? Att du är en fotomodell å kärleksfull samt oerhört sexig i mina ögon ? Men det är ju just det du är för mig, fast du är ju så mkt mera än så för mig....du är ju mera än vad jag någonsin har kunnat önska mig om den jag skulle träffa....ett liv utan dig....finns inte....mitt hjärta skulle få ligga i respirator för att kunna fortsätta att slå utan dig....ett liv utan dig finns inte.

Du gör mig så underbart lycklig och rädslan att förlora dig går inte att beskriva i ord.

Jag vet att det här som jag upplever är en engångs upplevelse och det tänker jag ta tillvara på....för jag är ingenting utan dig....att snart bli sambo med dig får mig att rysa av lycka...DU ÄR DEN JAG SKULLE HA TRÄFFAT FRÅN BÖRJAN LINDA !



Jag älskar dig Linda.....och jag är DIN så länge du vill..........



Tack för att du finns...



Dagarna kommer dagarna går,

jag älskar bara dig och jag hoppas du förstår

Det finns en dröm och vi lever i den.

Jag tackar dig för att du står vid min sida,

kärleken mellan oss kan ingen riva.

Dina ögon av kristaller och ditt hjärta av guld,

jag hoppas du vet att jag gör allt för din skull.

Jag hoppas du vet att du är allt för mig,

förstå älskling jag skulle dö för dig.

Jag säger alla världens vackra ting

Jag ska alltid för alltid vara din...



ÄLSKAR DIG....din Jörgen....





2009-02-13 @ 08:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0