Lite småjobbigt...

Igår blev vi lite osams för en urlöjlig sak. Bara det att jag ALLTID reagerar stark när folk ljuger, det har jag alltid gjort men efter allt med Andreas nu så reagerar jag ännu mer. Egentligen var det bara ett missförstånd då han trodde att jag förstod att det inte var så. Handlade om snus, jag vet att det kan vara svårt att sluta när man är beroende av något men jag VET att han kan om han bara vill. Han slutade röka bara sådär så då kan han det med snuset med. Men han säger att han ska göra det och det har han bestämt själv (annars funkar det inte) så jag får väl ha lite tålamod. Dumt bara att det blev som det blev igår, vi har inte hunnit prata om det heller så det känns jobbigt att han inte är med mig utan sitt ex. De är på sjukhuset och väntar på att deras minsta ska vakna upp efter en operation. Jag vet att jag inte behöver oroa mig för han skulle inte vilja ta i henne med radiostyrd tång ens (hans egna ord) men det känns inte bra då det blev som det blev igår. Jag kan vara jävligt envis med och lögner får mig direkt att fälla ut taggarna. Men får jag lite tid på mig att tänka utan att få höra att jag är dum, fjantig eller annat så ordnar det för det mesta upp sig, om det inte är något riktigt allvarligt. Men jag är ganska förlåtande men jag måste få tid. Kan inte bara släppa saker och jag tänker alltid för mycket. Det är en sak som jag ska börja jobba på när det kommer till mig själv det viktigaste är dock självkänslan jag måste åtminstone kunna acceptera mig själv. Behöver inte älska mig själv.

Go han är Lukas då :-) det första han frågar när Jörgen kommer till sjukhuset är:
- Är Linda hemma? (Inte hej eller nått hihi) kul att veta att de tycker om mig lika mycket som jag tycker om dem. Ser dem redan som min familj allihop :-) Vill verkligen inte vara utan någon av dem. Det är 2 underbara ungar jag får som bonusbarn iaf. De är som Linnea charmiga till tusen men kan också vara väldigt envisa när de sätter den sidan till. Men tur att jag med är det hihi det blir till att bestämma regler för olika saker o sen hålla oss vid dem. Godis bara på lördagar, dricka till maten endast på helger osv osv. Huvudsaken man är överens och kör samma regler för barn är inte dumma de försöker med det mesta. Lukas kom till mig en morgon då han hade spillt ut juicen (för hundrade gången hihi) riktigt smart gjort för han tänkte att pappa blir nog arg men inte Linda. Tyvärr för honom han Jörgen före dit ändå, men han blev inte arg utan bara lite trött på det eftersom det händer allt för ofta. Men någon gång ska han ju lära sig elelr hur? Hihi ju förr desto bättre.

ÄLSKAR DIG JÖRGEN, DU ÄR MANNEN I MINA DRÖMMAR. NÅGON JAG ALDRIG TRODDE JAG SKULLE TRÄFFA. DET KÄNNS SOM JAG SKRIVIT ETT PAPPER MED ALLA EGENSKAPER JAG VILL ATT DRÖMMANNEN SKA HA OCH NÅGON BYGGT DIG EFTER MIN ÖNSKAN... VILL ALDRIG LEVA UTAN DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0