Kristinehamn...

Är i stan till imorgon kväll, var på dansen igår så min älskling skjutsade hem oss sen skulle han åka hem igen men han överraskade mig med att skicka ett mess där det stod: "saknar dig... tror du att det är så lätt att lämna det som betyder mest i mitt liv?..... titta dig omkring älskling...." när Lotta och jag klev utanför dörrarna vid dansen efter vi dansat klart. Först såg jag honom inte för han stod en bit bort med bilen men det gjorde vi med :-) Helt överlycklig men förvånad gick jag dit sen åkte vi hem där Linnea och mamma väntade. Blev verkligen jätteglad :-) då vi inte kommer ses fören imorgon kväll igen :-(

Idag har vi bara slappat egentligen, väntat på att få vatten igen så man kan duscha så det blir det nog snart för de lär väl gå hem vid 4 så det inte stängs av igen. Vill inte gärna stå där med schampo i håret och inget vatten hihi. Har packat lite och grejat med tradera auktioner. Usch det är så omständigt det där känns det som, inte tjänar man mkt heller då det är både osåltavgifter och provision mm.
Ikväll blir det kören, Kristina kommer hit och är barnvakt för Andreas kunde inte. Han var förkyld och hade huvudvärk, som igår så det var därför mamma hade henne igår. Känner egentligen inte för det men var så länge sen jag var där och det är alltid roligt när man är där, efteråt är man alltid glad för det är ett trevligt gäng :-) Kommer sakna dansen och kören här men dansa kommer jag fortsätta med i Arvika, älsklingen har redan kollat upp att det finns linedance där... min sötnos tänker på mig han :-)

Nej kanske dags att hoppa in i duschen nu då hon är efter 4 och de slutat greja, antar jag iaf...

ÄLSKAR DIG JÖRGEN MER ÄN ORD KAN BESKRIVA... SAKNAR DIG JÄTTEMYCKET :-( 
MEN OM 24H SÅ ÄR DU OCH HÄMTAR BARNEN SEN ÅKER NI HIT OCH JAG FÅR SE OCH KÄNNA DIN NÄRHET IGEN. 

Kommentarer
Postat av: Din älskade :)

Ja....vad kan jag säga ?



Du är mitt livs kärlek Linda......



Lyssna å njut !



http://www.youtube.com/watch?gl=SE&feature=related&v=Jh7qGojmfX8

2009-02-18 @ 17:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0