Herregud

Fattar noll verkligen... Men tror nog det är bättre såhär för tillfället, blir vi vänner senare i livet det visar sig då. Vill bara vara vän med de jag kan lita på och som litar på mig. Vet inte om jag kan lita på henne då blod är tjockare än vatten trots allt och sen finns det  för många frågetecken. Som historien med Malin och det hon har sagt, Vilda osv. Jag förstår inte vem som vill att jag ska tro att det är hon som gjort det om hon inte gjort det. Har ingen lust att hamna ikläm mer så. Har aldrig velat någon i släkten J något illa och det tror jag (hoppas) de vet med innerst inne.

ÄLSKAR DIG JÖRGEN, MER ÄN DU NÅGONSIN KAN FÖRSTÅ.. PUSS OCH KRAM PÅ DIN FÖDELSEDAG :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0