Nu är det helg...

Torsdag: Alla var lite halvslitna så vi gjorde inte mycket alls. Hela högen sov middag sent så Jörgen och jag trode det skulle bli svårt att få barnen i säng till kvällen men det var inte så farligt. De somnade sent men det är int så konstigt. Hade räknat med mycket bråk men det gick mycket bättre än vi förväntat oss. Vi gjorde klämda mackor efter barnen somnat och tittade på film. Sen låg vi och pratade halva natten...igen. Har aldrig kunnat prata såhär med någon kille förut och det känns underbart. Fast han läser mig som en öppen bok och ibland när man inte känner för att ta den diskussionen just för tillfället kanske det kan vara synd men annars är det bara positivt. Jag har alltid tyckt att jag visat tydligt vad jag känner fast jag inte sagt någonting men det är ingen av de tidigare killarna som lyckats läsa mig. Ibland javisst men inte som han gör. Men är nog för vi är så lika känns som jag kan läsa honom rätt bra med. Fast han är inte riktigt så genomskinlig som jag är dock hihi. Linnea har ingen feber längre iaf det är skönt. Alla är lite små hostiga men är ju den årstiden med så bara att acceptera och försöka göra det bästa av situationen.

Fredag: Idag har det snöat hela dagen. Vill ha vår nu inte mer snö men men man kan ju alltid hoppas det får ligga kvar litegrann så barnen kan leka. Man kanske kan åka pulka i Kristinehamn i helgen isf. Imorgon ska vi allihop till mamma och äta mat. Och titta på lilla Dolly (Carolines valp) som har blivit så söt och go och springer omkring på golvet som en liten bedårande sak :-) Sen ska Bella med hem igen. Stackaren hon har inte fått vara med oss så mycket på sista tiden och nästa vecka ska hon vara hos Cizzi men sen ska hon få följa med så hon med blir van med katterna hon ska bo med... om det går. På torsdag fyller älsklingen 33år så jag har grejat flera dagar med att ordna hans födelsedagspresent. Trodde nästan det var kört ett tag men det löste sig förut... Så det blir nog bra hoppas jag. Till veckan måste jag ordna alla hjärtans dag present med för det är ju det på lördag också. Våran första tillsammans och så har vi barnledigt med, det är passande. Blir väl att vi går ut o äter något gott och sen hem till honom och myser  annars lagar vi något gott hemma vi får väl se vad det blir :-) Han kanske har några planer som jag inte vet om än. Eller andra tankar och ideer... Mysigt blir det alltid oavsett vad vi gör.

Du är mannen i mitt liv och jag vill aldrig förlora dig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0