Edane

Igår efter dansen (några timmar efter) åkte vi hem. När vi kom hem tog vi en rostad macka och sen gick vi och lade oss för klockan var nog 1 då och älsklingen skulle ju upp kl 6 för att göra sig klar för jobbet. Idag har jag dammsugit, plockat upp grejer och kollat in elskling.se kommer spara hur mycket pengar som helst på att byta elbolag :-O så det ska vi göra sen när min älskling kommer hem från jobbet. Förstår inte att han inte tittat där innan men killar tänker inte så mycket på sånt utan de kör bara det gamla vanliga hihi.

Idag ringde chefen för boendet som jag var på intervju hos den 16e. Hon hade pratat med ina referenser och fick bara bra omdömen, som hon hade räknat med sa hon och jag sa ja jag trodde ite heller något annat. Så nu har jag fått sommarjobb i Edane i alla fall :-) underbart nu är det bara dagisplats vi väntar på sen har allt löst sig till det bästa. Sen kommer det förmodlingen bli att man får jobba extra efter sommaren med så då har jag fått in en fot i Arvika kommun och det är oftast så det börjar. Blir det inget mer har man iaf en till merit och en ny referens :-)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för vi ska in till Arvika en sväng när han kommer hem från jobbet. Ska sminka mig lite med ifall man stöter på någon som han känner hihi. Måste ju se respektabel ut då ;-)

ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA SÖTNOS!!! DU ÄR MANNEN I MITT LIV UTAN DIN KÄRLEK VILL JAG INTE LEVA.
SAKNAR DIG LILLA GUMMAN... Linnea är hos Andreas tom söndag. Blir tomt utan henne men så är det ju när man inte bor ihop och det är samma för honom så. Sen är det lite skönt med ibland, särskilt sovmorgonen hihi. Man måste tänka positivt :-) försöka iaf hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0