Borde sova

Vet att jag borde sova nu men kan inte sova. Bättre att hålla igång så slipper jag känna vad ensamt det var i sängen idag  :-( usch jag vill ha min Jörgen hos mig nu ju *snyft* men men jag klarar mig tills imorgon för jag måste... Nej ska nog rensa ur klädkammaren, lite iaf så jag kan ställa in kartonger o påsar där inför imorgon då det kommer folk och ska titta på lägenheten. Skönt om någon av dem tar den så jag slipper ha fler personer springandes här i den här röran. Hinner inte städa den här gången, det får bli nästa gång jag är i stan. Början av nästa vecka... Måndag när Linnea är på dagis kan vara passande.

Nej kanske skulle sova ändå, nu har jag bloggat och grejat samtidigt ett bra tag så behöver nog sleepa lite med så jag inte är allt för trött imorgon. Måste ringa sjukhuset med för jag tror jag kan ha UVI igen, trött på det men lika bra att kolla upp det ordentligt så det inte vandrar upp till njurarna. Passa på när jag är här så jag slipper åka in till Arvika.

Älskar, älskar, älskar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0