Alla hjärtans dag

Vi sov ut och låg kvar och slöade ett tag innan vi gick upp och åt kombinerad frukost/lunch :-) rester som var kvar sen i torsdags när min älskling fyllde 33år. Sen ringde M så ska jobba 8-16 imorgon så vi måste åka till kristinehamn sen, det var inte planerat men vi får ta våran myskväll där istället helt enkelt. Bra att få några extra kronor i plånboken... Det går ju alltid åt. Har inte handlat klart till min älskling än då jag inte hade så mycket pengar, i födelsedagspresent fick han ett halsband i silver och idag fick han ett par kalsonger :-O och en nyckelring. Så fick jag ett guldhalsband med ett hjärta. Herregud vilken ångest, men jag vet att han inte bryr sig om hur mycket det kostade det är bara jag som gör det. Men jag vill ju kunna ge honom allt i världen. Inte bara materiella saker utan allt annat med så jag försöker med det jag kan erbjuda, kärlek och ömhet, vänskap, trohet, ärlighet och hela min själ. Men kunde inte hjälpa att jag fick dåligt samvete för att jag inte kunde köpa det jag hade velat till honom. Men förhoppningsvis kan jag det till veckan iaf något mer :-)

Finns det någon underbarare person än min Jörgen? Nej inte en chans. Det här skrev han till mig idag bla. Jag förstår inte att han kan komma på allt som han skriver och säger, önskar jag kunde komma på någonting 1/4 av allt fint han skriver till mig. Han skriver ju sånt som jag med känner men jag kan inte uttrycka mig så som han kan :-( Hoppas han ändå vet hur jag känner, fast iof kan jag ju knappt förklara det för mig själv. Har ALDRIG känt såhär förut, inte med någon.

Öppnar mina ögon och låter dem titta runt i rummet och funderar på var jag är......plötsligt hör jag andetag i rummet och inser att drömmen var sann.....jag vänder mig om och ser min älskade ligga brevid.....jag kryper tätt intill och kysser din hals och viskar gomorron älskling i ditt öra och känner att kärleken rusar genom våra nakna kroppar som ligger tätt intill varandra...

Jag vaknar mitt i natten, känner värmen ifrån dig. Värmen fyller mig med trygghet, tryggheten hos dig. Tryggheten ger mig glädje, glädjen att vara din. Att vara din är underbart, jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0