Tuesday

Idag väckte Linnea mig klockan 8, ungefär som det brukar vara. Vi tittade på film, lekte med bondården hon fått av sin mormor och lite annat. Pratade med Feda på msn en stund, det var inte igår kan jag säga. Det var bra med honom och tjejen iaf :-) Ikväll blir det linedance så ska passa på att lämna Linnea till Andreas samtidigt. Tror vi ska bestämma att mötas på Netto för vi ska dit en sväng innan dansen. Jörgen ska med och titta på när jag dansar :-) Kul tycker jag, hoppas bara han inte tycker det är tråkigt. Då vet jag att jag har några härliga pussar som väntar på mig i pausen ;-) Så får han träffa Lotta med, om hon kommer ikväll vill säga.

Imorgon har jag fullt upp tills Jörgen slutar och på fredag kommer Frida hit och hälsar på :-) men allt det skriver jag mer om senare. Nu ska jag vila lite för Linnea somnade.

PUSS PÅ ER MINA ÄLSKLINGAR

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej!

Jag har haft problem med min sida på metro i flera dar så nu har jag tröttnat. Jag har nu flyttat till blogspot. Du hamnar på den sidan om du klickar på mitt namn i denna kommentar.

Hoppas att du vill fortsätta följa mig där.

Ha det bra! Kram



PS. Min blogg på metro var tidigare http://metrobloggen.se/ihannasliv

2009-04-08 @ 23:52:48
URL: http://ihannasliv.blogspot.com
Postat av: Hannah

Hej!

Förlåt för att jag hoppar fram och tillbaka men jag saknade min metroblogg så. Nu får det bära eller brista. Ska det bloggas så är det på metro annars får det vara.

Så nu är jag tillbaka.

Sorry. Jag hoppas dock att du vill fortsätta besöka mig.

Kram

2009-04-12 @ 21:18:56
URL: http://metrobloggen.se/ihannasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0