Trött idag

Usch idag är jag jättetrött och har allmänt tråkigt. Dammsög förut men så blev det proppfullt i påsen och vi hade ingen ny så får köpa det imorgon när vi åker till Karlstad. Ska till Leklandet, det var där vi träffades första gången så kommer bli lite speciellt :-) så får man bli lite sentimental och tänka extra mycket på vårat första möte. Glömmer aldrig Jörgens reaktion när han såg mig utanför bilen då han kom körande. Pratade i telefon med honom för han skulle veta vart jag hade parkerat. När han fick syn på mig sa han HERREGUD. Han har berättat i efterhand att han tyckte jag var väldigt vacker och hade tänkt att det var klart det var för bra för att vara sant. Så fel han hade :-) men visst den tanken slog mig med några gånger i början. Det känns fortfarande som en dröm, fast jag vet att det är verklighet och det gör mig så oerhört lycklig. Frida tyckte tom att mina ögon lyst upp och glittrade som hon uttryckte det. Hon sa att hon aldrig har sett det förut men då har vi ändå känt varann sen jag var 6 och hon var 4år (om jag inte minns fel). Jag är 1.5 år äldre än henne.

Linnea roade sig med att ta på sig en av Lukas pyjamaser och fylla toaletten med toapapper medan jag dammsög :-O hihi. Ja man kan inte annat än skratta åt henne ibland, förstår inte var hon får sinna tokiga ideér ifrån... Nej nu blir det en sväng till parken snart så ska vi hämta påskris när Jörgen och barna kommer hem sen. Ikväll ska vi mysa med tacos hela familjen och sen ska jag och Jörgen spela mario party. Jättekul spel :-) tänkte vi skulle spela det när Frida kommer och hälsar på också, det är riktigt roligt :-)

ÄLSKAR ER MINA UNDERBARA ÄLSKLINGAR. SKÖNT MED HELG SÅ JAG FÅR HA DIG HEMMA HELA DAGARNA I 2 DYGN IAF...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll. Tänkt att jag skulle åka till arvika i morgon men det blir att vara hemma och plugga.

Kram!

2009-04-03 @ 15:27:42
URL: http://metrobloggen.se/ihannasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0