oj oj oj vad tiden rullar på fort

Var väldigt länge sen jag skrev något ser jag. Hmmm vad har hänt sen sist??? Frida var här hela påskhelgen, det var väldigt trevligt :-) Sen har jag hunnit med några ggr på dansen tror jag, varit lite ledigt o sjukt osv. Linnea har börjat skolas in hos dagmamma, ska gå där tom semestern sen ska hon börja på dagis i Edane. Det har gått jättebra :-) På måndag ska hon börja vara där själv. Imorgon blir det nog nästan hela dagen med. Idag och igår åt jag lunch med älsklingen, det var mysigt. Igår blev det Kinabuffé på Mulan och idag åt jag fiskgratäng på ett ställe som heter Jennys (J åt hamburgare) ingen rätt jag rekommenderar men ska dit imorgon igen för då hade de något gott till lunch. Sista gången på ett bra tag tror jag då det blev tillfälligt passande med inskolningen den här veckan. Joakim har fyllt 6år så vi har haft kalas för honom. Vi har fått mammas pool så den ska vi väl sätta upp någon dag :-) ska bli intressant att se vad barnen säger. Härligt att kunna ta sig ett dopp när man kommer hem från jobbet, varm och trött. Eller bara när man känner för det utan att behöva planera in en dag på stranden med familjen. Det kommer dety säkert bli med men då blir det mer mysigt när man väljer att göra det. Ska väl åka med mamma mfl med badbåten i sommar med i Kristinehamns skärgård. En tripp till legoland med familjen och någon romantisk minihelg på tu man hand är det vi SKA hinna med i sommar. För jag räknar med att det ska bli en fin sommar :-)

Snart kommer de hem och då ska vi till Karlstad och titta på en bil direkt. Sen bär det av till dansen för min del och hem igen för Jörgen och barnen. De ska duscha och sen läggas innan jag kommer hem. Lite drygt att köra 20 mil bara för att dansa men vad gör man inte :-) dessutom är det sista gången :-( lite trist för det har varit väldigt roligt. Men ska försöka börja dansa i Arvika istället. Fast vi kommer ha några övningar till inför en uppvisning jag och några till ska vara med på under Fastingen i Krhmn den 30/5. Det ska bli riktigt spännande, men säkert nervöst och pirrigt med hihi. Ja nu har jag iaf uppdaterat lite återkommer med fler nyheter om jag kommer på något mer eller det händer något nytt. Ska försöka inte ta så långt tid på mig den här gången.

ÄLSKAR DIG JÖRGEN FÖR ATT DU ÄR DEN FINASTE PERSON JAG KÄNNER. LINNEA DU ÄR MIN STÖRSTA SKATT OCH DET  BÄSTA JAG NÅGONSIN GJORT ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0