Bil

Idag har vi tittat lite efter bil, Jörgen på jobbet och jag hemma. Hittade några intressanta men man ska ju ha pengar med. Vi funderar på en golf kombi för den är billig att köra, skatta och försäkra. Gäller bara att hitta någon som inte är för långt bort och inte allt för dyr. Hittat en som verkar bra för drygt 10.000 kr men vi får se vad som händer och sker.

Linnea och jag tittar på Pippi Långstrump, eftersom jag fortfarande är yr ska vi hålla oss inne tills Jörgen och pojkarna kommer hem. Då ska vi ut och samla påskris och gå en sväng till parken med barnen. Är väldigt fint väder idag med :-) Sååå härligt verkligen :-) Men enligt Amdreas hade de lovat snö igen :-( Hoppas han såg fel eller att de har gjort något fel så det inte kommer bli det...

ÄLSKAR ER MINA ÄLSKLINGAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0