That´s it

Jaha så nu var jag singel igen då :-O jaja men det känns rätt bra faktiskt, var ju inte så kär i honom egentligen. Han förtjänar att hitta någon som verkligen tycker om honom. Och jag borde vara med någon som jag verkligen tycker mycket om. Och inte bara för att det känns bekvämt och han är duktig med Linnea, hjälpsam, omtänksam och generös. Men nu ska jag vara singel ett bra tag känns det som :-D Måste hitta mig själv, blir ju en stor omställning nu när jag måste kämpa med maten och att vågen går neråt. Jag har nu gått ner 5.2kg sen jag blev utskriven i fredags. 5 dagar och -5.2 kg det känns väldigt bra. Nu ska jag sova, natti natt.

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Va kul att du ser resultat så snabbt, det e väl svårt att ställa om sig med nya vanor.. lycka till i fortsättningen med.. kul att du bloggar med föresten. krama Linnea från mej kram Gina

2008-10-16 @ 09:45:59
Postat av: nathalie

Rätt inställning tjejen.. du kommer klara detta utmärkt;)

2008-10-16 @ 11:22:37
Postat av: Satu

Hej hej! Min kommentar kom visst inte med här, kanske gjorde nåt fel? Jaja, skriver igen. Skulle bara säga hej och säga att jag hittat till din blogg. :)

2008-10-17 @ 07:05:38
URL: http://sagasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0